Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Saturday, October 2, 2010

Kebosanan tahap GABAN!!!

Well assalamualaikum and salam sejahtera to all of u guyz out there...aku ase da lame lak aku tinggalkan blog aku nih..ni semua sebab aku agak bz semenjak dua menjak nih..banyak bebenor hal nyew~ hahaha..kali ni xde ape untuk diceritakan hanya aku..syafiq a.k.a capik,danny,bob,hypo dan yg sewaktu dengannya yang telah dilanda kebosanan sepanjang satu minggu ni..nape aku bosan?? meh abang cite meh....

Kat umah sewa aku tuh...kami tinggal bertiga...yang lagi 2 orang tu dak batch aku gak..tp dowang praktikal..aku je yg blaja ag...maklum la...cari ilmu lebey..hahah..xde la...aku extend sebenarnye..byk sangat paper sangkut...(padan muka ko capik..sape soh malas)..then ahad aritu sowang drpd housemate aku pg shah alam...aku pon okay je la..nak ikut bajet lari pulaks..haha..keesokan harinya..yg lg sowang da pindah umah pulak da..diangkutnya segala barang hak milik beliau...aku pon redha je la..kosong umah tu..hahaha..tiada entertainment suda...aku pon xde arah la..layan bosan aku...dok sowang2 kat umah..aku bogel pon rilek je..hahaha...name pon dok sensowang..ye x??

Pastu..akibat xtahan dengan kebosanan yang amat sangat..aku pon lepak la umah member aku...cadangnye nak lepak kejap je...sekali aku bawak beg baju bagai...nah..amek...seminggu aku melekat kat umah member aku ni...sampai la ke hari ini ye tuan2 dan puan2..naik segan pon ade..dok free...ape xbayar...kemudahan semua aku gune...maklum la..umah ni lengkap...washing machine ade..television ade...internet ade...game ade..movie ade..semua ade la..seronok lak dok sini..wakakaka..tapi xpe la...aku ase da sampai mase aku kena balik gak umah sewa aku..asek dok umah owang pon xmanis jugak...macam pepatah melayu ade sebut..

"Pergi ke kedai Mak Tijah membeli pencuci muka,
Ape ko duduk umah owang ko x malu ke??"

Haa....camne?? ade kaitan kan pepatah tu ngan aku??so better aku blahkan diri aku sebelum aku kene sindir ke ape ke kan..haha..jadi tu je la ape yang aku nak cite ye..insan yang cemerlang datang drpada hati yg bersih..minda yang cergas muka yang...bercahaya ye??jadi terima kasih kepada tuan2 dan puan2 ye sebab sudi..ye..membaca dan mengambil ikhtibar disebalik warkah dambaan pilu saya ni...ye..jd..*ting tang ting tang ALEXANDER* renung2kan dan selamat beramal~ assalamualaikum

2 comments:

  1. maaf ye incek danny..
    sedikit pembetulan di situ..
    bkn pepatah ye, tapi pantun..
    hahahahahaha~ :P

    ReplyDelete
  2. ahahahaha...suka ati la cik ray hana...
    itu saya yang reka...
    saya kata pepatah so pepatah la jadinya!!!
    wahahaha

    ReplyDelete