Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Thursday, September 2, 2010

Agenda Aku Pada 3 September!!

Well...arini aku akan menjadi orang gila...sebab aku xtdo2 lagi...and jap lagi aku nak pegi tolong Luqman amek member die bawak gi bank...sebab ape aku tak tido?? Malam tadi aku telah berjuang berhabis-habisan di medan perang berwarna HIJAU....huhu...nasib baik menang...duit dalam poket ade la rm10 je...nak buat makan...haha...arini jugak bapak aku iaitu En Abdul Manan...akan datang ke KL...die nak dtg amek adik aku....rase besalah pon ade...die ajak aku balik sekali...tapi aku ade agenda aku sendiri...sabtu ni aku nak pergi berbuka puasa bersama rakan2 seperjuangan...

Hurmm...tu pun satu masalah gak tuh...kang aku xde duit kang camne??ape aku nak blanje makan Sabtu nih...elaun makan uitm ni pon satu la...asal lambat sangat masuknye...kang aku gegar UiTM kang...(cewah..macam berani)...kowang nak tau..Roti Canai terbaik kat malaysia ni aku da jumpe...jom datang Serdang ramai-ramai...aku bawak pegi kat mamak MINLON...pergh...memang terbaek la...aku td bantai roti telur 2 roti kosong 1 + Teh Ais...memang terbaekk la...bukan aku nak tipu....



kowang tengok roti telur ni...pergh..amat menyelerakan...YUMYUM!!

Ni pon aku mengarang pepagi buta sebab aku tahan ngantok...xley tido...kang aku hanyut...aku kalau da dapat combo bantal + selimut...memang aku xbangun da...dunia ni da xwujud da bagi aku masa tuh...haha...ni kowang yang baca ni...jangan ponteng puasa lak sebab tengok roti telur tu...berdosa lak aku...ahaha....aku just nak share betapa sedapnye ane tu wat roti...huhu...ok la geng...ni coretan pendek je...arini aku nak tangkap gambar segala aktiviti aku..then aku menulis panjang2..haha...ok la...got to go...caucincau...assalamualaikum!!!

2 comments: