Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Dunia Nakal Syafiq a.k.a Danny

Sunday, September 5, 2010

Perjalanan 3hb September

Sape pernah pegi The Mines angkat tangan?? haha...aku xpernah lagi pergi..so nak dijadikan cerita...tanggal 3hb september 2010..aku 1st tyme jejak kaki kat the mines...seronok gak aku...walaupun mase aku pegi tu kol 9.30...bukak pon x lagi..tapi da boleh masuk da...maklum la..da lame teringin nak pegi...tengok lam tv macam best jer...syok jugak la...ade macam2 dalam tuh...pada pikiran aku...same je macam shopping mall lain..tapi...ni lain sket...die ade laluan air...fuiyooo...hahaha bapak jakun aku kan??

  

         

lepas settle hal kat the mines tu...aku follow Luqman pegi umah kawan die yang bernama Emy...ikut jela aku...ingatkan rumah sewa standard je la...yela kite student kan...skali aku pegi...perghhh...kagum aku...dok kondominium tu...aku da la memang bercita-cita nak dok kondominium..huhu....belum lagi aku masuk umah die...,asuk2 je...ade kusi bentuk L tu...pastu tv yg HD tu..tergantung kat dinding...bawah tv ade rak2...atas rak tuh ade kamera NIKON..yang boleh zoom2 tu...pastu meja makan die...washing machine...dryer machine...pergh...kalau la aku dapat umah macam tuh...dok umah pon xde hal lagi...hahaha...haaa...lagi satu...balkoni...paling penting....boleh usha orang mandi swimming pool kat bawah ngan main lambai2 ngan jiran2..hahaha...




swimming pool kat kondo tu...cantik kan??

angin berderu-deru je kat kondo tuh...aku sampai terlelap la ngan Luqman..xcaye tanye die...kan man kan??punye best lepak situ...pastu pukul 2 aku bangun tolong anta member die tu pegi settle hal sket..then kami balik la umah sewa kami...sampai je umah...terus terlelap..xbanyak cite...haha...malam tu...aku pun wat aktiviti biasa aku bila ade kat KL...iaitu snooker dan selesai berjuang...aku pegi lepak kat mamak kesayangan aku..MINLON...huhu..itu jela perjalanan aku pada 3hb september..hahaha..sebenanye nak cite yang aku pegi the mines jer...tapi kang pendek sangat borink lak nak baca..so aku tambah la semua yang aku buat..haha..ok la semua..wait 4 the next post k...assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua!!

No comments:

Post a Comment